Kiedyś to było! :-D

 Cześć! :-)

Kiedyś to było w Internecie. Zrobienie muzy, gry, pewnie i dzieła sztuki było trudniejsze.

Muzyk-teoretyk Patryk: "Wiesz co Michał, kiedyś to było lepiej z muzyką. Bardzo drogie były instrumenty i bardzo drogie było tworzenie muzyki. Dzisiaj, ściągasz piracką wersję programu do robienia bitów i wszyscy w Działdowie to robią".

Przyszły fan muzyki Michał: "Na pewno masz rację".

Dzisiaj gry tracą klimat, bo klimat to kosztowny dział w firmie, która tworzy gry. Klimat bierze się moim zdaniem z udawanej stronniczości twórców gry. Widać kogo w trzech obozach Gothica autorzy gry lubili ("stary obóz"), a kogo nie ("nowego obozu" i "obozu na bagnach").

Miałem co innego tu napisać i napiszę już w skrócie. W dawnym Maple Story było klimatyczne drzewko rozwoju zdolności-skillów postaci. Islam pre-I: czternaście/dwadzieścia. Burleska pre-I: dziesięć/dwadzieścia. W tym ostatnim chodzi o to, że mój umysł coraz lepiej toleruje brak prywatności w sprawach seksualnych.

Siema! Mietek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Niewielkie zmiany na blogu sudaczek.blogspot.com

"Pod"-porno na Ramadan, który jest miesiącem ciszy na moim darmowym, ale klimatycznym blogu. UWAGA! Esencja atmosferyczna z mojego życia.

-