Kiedyś to było! :-D
Cześć! :-)
Kiedyś to było w Internecie. Zrobienie muzy, gry, pewnie i dzieła sztuki było trudniejsze.
Muzyk-teoretyk Patryk: "Wiesz co Michał, kiedyś to było lepiej z muzyką. Bardzo drogie były instrumenty i bardzo drogie było tworzenie muzyki. Dzisiaj, ściągasz piracką wersję programu do robienia bitów i wszyscy w Działdowie to robią".
Przyszły fan muzyki Michał: "Na pewno masz rację".
Dzisiaj gry tracą klimat, bo klimat to kosztowny dział w firmie, która tworzy gry. Klimat bierze się moim zdaniem z udawanej stronniczości twórców gry. Widać kogo w trzech obozach Gothica autorzy gry lubili ("stary obóz"), a kogo nie ("nowego obozu" i "obozu na bagnach").
Miałem co innego tu napisać i napiszę już w skrócie. W dawnym Maple Story było klimatyczne drzewko rozwoju zdolności-skillów postaci. Islam pre-I: czternaście/dwadzieścia. Burleska pre-I: dziesięć/dwadzieścia. W tym ostatnim chodzi o to, że mój umysł coraz lepiej toleruje brak prywatności w sprawach seksualnych.
Siema! Mietek.
Komentarze
Prześlij komentarz